Kategoriler
- Case Study (9)
- Endüstriyel Tesis (3)
- ESG (8)
- Fit-Out (1)
- Haber (35)
- İç Mimarlık (10)
- Mimarlık (16)
- Ofis (22)
- Studio Alliance (10)
- Tarih (1)
- Tasarım (12)
- Teknoloji (9)
- Yapay Zeka (AI) (2)
1998 yılında kurulan Diem Mimarlık’ın Yönetici Ortağı C. Melih Şamlı, yeni dönemde “hibrit iş yeri modeli uygulamasıyla” müşteri memnuniyetini en üst düzeye ulaştırmayı hedeflediklerini söylüyor.
”Çalışanlarınıza iyi bakarsanız onlar da müşterilerinize iyi bakarlar.”
Studio Alliance Birliği üyesi Türk mimarlık şirketi DİEM’in Yönetici Ortağı C. Melih Şamlı, Fast Company’ye verdiği röportajda Diem’in her koşulda çözüm ortağı olmasını vurgularken, yeni dönemde hibrit iş yeri modeli uygulamalarıyla müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı hedeflediklerini söyledi. Diem’in başarılı olmasındaki faktörler arasında en önemlisi 23 yıllık şirket kültürüdür diyen C. Melih Şamlı, nasıl memnuniyet modelleri oluşturduklarından, ancak müşterilerinden ziyade öncelikle kendi çalışanları için memnuniyet modelleri oluşturduklarından bahsetti.
Aynı zamanda yeni dönemde 3 büyük önceliklerinin profesyonel hizmet, kurumsal gelişim ve memnuniyet olduğunun altını çizen C. Melih Şamlı, öngörülemeyen küresel salgın ile birlikte PUZZLE iş yeri modelini geliştirdiklerini ve bu modelin devrede olduğunu duyurdu.
YENİ DÖNEMİN 3 ÖNCELİĞİ
PUZZLE İŞ YERİ MODELİ DEVREDE
“Pandemi bizlere çalışanların nerede oturduğu veya ne yaptıklarıyla değil, sahip olmaları ve paylaşmaları gereken deneyimlerle ilgili olduğu gerçeğini de gösterdi.” diyen C. Melih Şamlı puzzle iş yeri modelini özelleştirmek, çerçeveyi kendi benzersiz koşullarınıza göre uyarlamanıza yardımcı olacaktır diye ekledi.