Kategoriler
- Case Study (9)
- Endüstriyel Tesis (3)
- ESG (8)
- Fit-Out (1)
- Haber (35)
- İç Mimarlık (10)
- Mimarlık (16)
- Ofis (22)
- Studio Alliance (10)
- Tarih (1)
- Tasarım (12)
- Teknoloji (9)
- Yapay Zeka (AI) (2)
Günümüzde ofis tasarımları, gelişen dünyaya ve gelişen teknolojiye gün geçtikçe ayak uydurmaya çalışıyor. Pandemi öncesindeki açık ofis yaklaşımları ve sürdürülebilirlik ile değişim gösteren ofisler, pandemi ile birlikte de hibrit çalışma düzenine uygun hale gelmeye çalışıyorlar. Toplantı gerektiği zamanlarda, profesyonel çalışma alanına ihtiyaç duyulduğunda ya da sosyalleşmek istenildiğinde çalışanlar ofislere ihtiyaç duyar hale geldiler. Diem Mühendislik Mimarlık olarak bizler de değişim gösteren ofislere ihtiyaçlarına uygun tasarım ve uygulama çözümleri konusunda destek olmaya devam ediyoruz. Waitack uygulamamız ile kiralama süreçlerinizde ihtiyaçlarınıza uygun metrekareyi bulmanıza ve ofis katlarını karşılaştırarak değerlendirmenize kısa sürede yardımcı oluyoruz.
Pandemi sonrası ofis konusunda değişen ihtiyaçlara ek olarak artan enflasyon ve ofis kiraları firmaların bütçeleri için oldukça önemli bir konu. Bunun yanı sıra ofislerinizde kullanılacak malzeme fiyatları da her geçen gün değişim göstermekte. Bu bakımdan ofis kiralama sürecinizde kararınızı ne kadar erken verirseniz firma bütçeniz açısından o kadar iyi!
Kiralayacağınız kata dair kararınızı; somut verilere dayandırmak, kiralamayı düşündüğünüz ofis katının / katlarının firmanızın ihtiyaçlarına uyup uymadığından emin olmak oldukça önemli ve hızlandırılması gereken konu haline geldi. Bu aşamada da Diem olarak iş ortağı olduğumuz Waitack uygulamamız ile sizlere yardımcı oluyoruz.
Waitack aşağıdaki sorularınıza cevap veriyor:
Detaylı bilgi için aşağıdaki mail adresinden bizlere ulaşabilirsiniz…
network@diem.com.tr